czwartek, 3 kwietnia 2008

Spodek 2.0 - odsłona czwarta

Po raz czwarty w katowickim Rondzie Sztuki miał miejsce Spodek 2.0. Tym razem trzy większe prezentacje i jak zawsze czas na garść pytań i dyskusję. A tym razem porozmawiać można było o regionalnym serwisie społecznościowym (po zaprezentowaniu przez Marcina Nowaka MM Silesia), pierwszym polskim wideo przewodniku po hotelach (serwis tvhotel przedstawił Tomek Laberschek) oraz o coworkingu, czyli nowym "sposobie" pracy dla przedstawicieli wolnych zawodów, freelancerów i innych "free":D (ten nowy styl pracy i googlowską atmosferę przy nim panującą przybliżył Michał Małowski).
Tak na przekór (a propos pierwszej prezentacji) powiem, że czytuję zaprzyjaźniony e-sosnowiec;). Ale MM Silesia z uwagą obejrzałam. tvhotel - projekt ciekawy, tylko przy dłuższym oglądaniu filmików z hoteli kręci mi się w głowie:D. Powinna być opcja "w zwolnionym tempie" dla mających chorobę lokomocyjną tak jak ja;-). A co do trzeciej prezentacji...wiem, że gdybym wykonywała jakiś wolny zawód coworking byłby dla mnie dobrym rozwiązaniem;). Jakiś "motorek" w postaci współtowarzyszy i odpowiedniego miejsca musi być, by rano wystartować z pracą, nie przysnąć parę razy w trakcie (chyba że na biurowym hamaku:D) i parę razy przewidzianej pracy nie odłożyć. Bardzo fajna sprawa:).
Było bardzo sympatycznie, więc czekam na kolejne wydania Spodka:)

2 komentarze:

Śpiechu pisze...

Na witrynie Spodka20.pl nie uaktualniany jest od jakiegoś czasu dział "Pisali o nas". Samemu trzeba szukać relacji z kolejnych spotkań.
Jeżeli ktoś ma ochotę, to zapraszam do przeczytania recenzji o 2.0.3 u mnie :-)

jmonika pisze...

Brak aktualnej listy ma też swoje plusy, bo ostatni jest link do mojego posta:D ...a tak serio to właśnie z tego powodu, szukając informacji o Spodku na którym akurat nie byłam, trafiłam na Twoją recenzję już jakiś czas temu;-) Lite Spodek już niedługo, także o aktualnej liście pewnie coś organizatorom wspomnę;)